Onze Docenten

Paul Rooyackers Zang, dans en Theaterdocent

Paul Rooyackers Studeerde aan de Amsterdamse theaterschool, ontwikkelde zich in de vakken dans en theater en gaf vele jaren les op diverse dans- en theateracademies waaronder ARTEZHKU en CODARTS (Conservatorium van Rotterdam).

Hij schreef 36 boeken die worden uitgegeven in 15 landen, maakte theatrale kaartspellen en werkte voor verschillende omroepen, voor verschillende TV programma’s en radiozenders. Vele jaren regisseert hij al theaterstukken voor zowel kinderen als voor professionals. Paul Rooyackers heeft derhalve een jarenlange ervaring met kinderverhalen en opvoeringen op talloze scholen en we zijn erg blij dat hij onze jonge spelers de kunst van het toneelspelen en expressie bijbrengt. Paul is ondanks zijn enorme vak-ervaring een bescheiden, maar ook plezierige regisseur die zowel oud als jong op een professionele, grappige, gedreven, maar altijd kalme, geduldige en vooral prettige manier regisseert.

Dit jaar zal Paul zijn medewerking verlenen aan het schrijven van het script en samen met mij de Regie van "Alleen met mijn Dromen" uitvoeren.

Iris Boes Drumdocent, Musicaldocent, Boomwhackers docent

Mijn naam is Iris Boes , oprichter van Stichting Kruimels Muziek en Musicalschool l en trotse drum- en musicaldocent. Met passie voor muziek en theater heb ik de muziekschool opgericht om een plek te creëren waar kinderen hun talenten kunnen ontwikkelen en vooral plezier kunnen beleven.

Als docent geloof ik dat iedereen muziek kan maken, ongeacht leeftijd of ervaring.  Mijn lessen zijn erop gericht om techniek, gevoel en persoonlijke expressie te combineren, zodat elke leerling zijn eigen ritme en stijl kan ontdekken. Daarnaast begeleid ik ook de diverse workshops en Musical lessen waar we werken aan zang, dans en spel.

Daarbij werk ik samen met de bekende theater, dans , zang en spel docent Paul Rooyackers

Kinderen kunnen  zich  bij ons op een speelse manier ontwikkelen en genieten van het samenspel dat theater zo bijzonder maakt. Ik ben ervan overtuigd dat muziek en theater niet alleen kunstvormen zijn, maar ook manieren om zelfvertrouwen, discipline en creativiteit te stimuleren. Ik kijk ernaar uit om mijn passie en ervaring te delen en samen met mijn leerlingen de magie van muziek en theater tot leven te brengen!

Met muzikale groet,
Iris

Jan van Veen Gitaardocent

Jan van Veen speel gitaar en basgitaar. Als autodidact heb ik mezelf vele muziek stijlen aangeleerd. Ik speel met de gitaar met liedjes mee en begeleid de zanger(-es) in een band. Ik vind het leuk om dit op jou over te brengen. Ik heb muziek gemaakt bij jongeren koren en diverse pop bandjes. Ik hoop dat jij straks net zo enthousiast bent als ik om ook gitaar te spelen.