Musical lessen

Momenteel zijn we net  klaar  met onze eerste voor stelling " Het Sleutelbos "  waarvan de uitvoering een groot succes was.  Op zaterdag 25 mei 2024  was het dan zover en in  vol Podium Bredius in Woerden hebben de kinderen een prachtige voorstelling neergezet de productie werd gesponsord door:

Benny Vreden producties

Onze musicallessen bieden een complete ervaring in zang, dans en acteren. Leerlingen ontwikkelen hun vaardigheden en zelfvertrouwen op het podium door middel van seizoensgebonden lessen die resulteren in een gezamenlijk  eindoptreden. Deze lessen worden gegeven door mij en  ervaren professionals gegeven waaronder de  bekende Musicaldocent en Theatermaker Paul Rooyackers met wie ik het script heb geschreven voor onze nieuwe productie " Alleen met mijn dromen" daar kun je , je al voor inschrijven.

Onze musicallessen worden in twee blokken per jaar aangeboden,  Elk blok bevat lessen en workshops die leiden tot een gezamenlijke uitvoering.

Seizoen 2024/2025

Blok 1  September - Januari