Kinderfeestjes

Op zoek naar een uniek kinderfeestje vol muziek, plezier en creativiteit? Bij Kruimels Muziek en Musicalschool maken we van elke verjaardag een onvergetelijk feestje! πŸŽ‰

Tijdens ons muzikale kinderfeestje gaan de kinderen zelf aan de slag met echte instrumenten, zingen ze de sterren van de hemel, en leren ze ritmes en melodieën op een speelse manier. Samen spelen we leuke spelletjes, ontdekken we de magie van muziek, en maken we er een feest van dat iedereen nog lang zal onthouden!

Of het nu een drumworkshop, een gitaarfeestje of een miniconcert is—elk feestje wordt aangepast aan de wensen en leeftijden van de kinderen. Aan het eind van de dag mogen alle jonge artiesten samen een nummer spelen of een kleine voorstelling geven voor hun ouders. 🎸πŸ₯πŸŽ€

Dus, wil jij je verjaardag vieren als een echte rockster? Neem snel contact met ons op, en maak je feestje muzikaal, creatief en bovenal superleuk!

Je kunt ook kiezen voor een karaoke feestje , of lasergamen, Boomwhakers workshop.

• Prijzen variëren afhankelijk van het aantal kinderen en de wensen.  Interesse vraag naar de mogelijkheden.